Naši zástupci ve výboru zastupitelstva a komisích rady města

12.02.2014 00:00

Na úvodním slavnostním zasedání zastupitelstva bylo rozhodnuto, že výbory zastupitelstva budou devítičlenné. Současně nově zvolený starosta slíbil starostce bývalé, že početní zastoupení jednotlivých stran ve výborech a komisích bude respektovat výsledky voleb. Následně si pak stejný počet členů odhlasovala rada i pro své komise.

Moc toho na nás tedy nevyšlo.

Členem kontrolního výboru byl do června 2012 Martin Holý, poté jsem se jím stal já. Dne 19.12.2012 jsem se stal předsedou tohoto výboru.

Členem komise stavební a rozvoje města je Stanislav Čáslavka.

Členem zdravotní a sociální komise byl do 12.2.2014 Evžen Hendlinger. Poté, co odstoupil ze zdravotních důvodů, ho nahradila Barbora Holá.

Členem redakční rady Odrazu jsem za naši volební stranu já.