Stížnost na předčasný odjezd spoje linky 350 ze zastávky Roztoky, nádraží

21.12.2013 00:00

Vážený pane tajemníku,
 
dne 17.12.2013 předčasně odjel spoj linky 350 s pravideným odjezdem v 19:01 ze zastávky Roztoky, nádraží směrem na Tyršovo náměstí. Přesně v 19:00 jsem přijel do Roztok vlakem Os 9619 od Kralup. Tento spoj zastavil v 19:00 včas, což je možné ověřit v CDS. Vystoupil jsem předními dvěřmi a od 19:00 jsem tedy neustále viděl na silnici. Po příchodu na zastávku zde stála jen jedna mladá žena, která mne cestou předešla. Proto se domnívám, že spoj nevynechal, ale předčasně ujel. Na zastávce totiž nestál žádný cestující z vlaku Os 9652, který ten den přijel v 18:57. Spoj tedy ze zastávky odjel v 18:58 či 18:59. Autobusem od nádraží na Tyršovo náměstí jezdím zřídka a proto jsem se domníval, že stížnost, kterou jsem na předčasné ujíždění spojů podal před několika lety, zjednala nápravu. Zřejmě už je to ale opravdu dlouho, protože dle vyjádření spolučekajích se předčasné ujíždění spojů linky 350, kterou provozuje ČSAD Kladno, ze zastávky Roztoky, nádraží stalo zase běžným jevem.
Žádám Tě tedy, abys z titulu své funkce udělal vše pro to, aby řidiči linky 350 zejména v této zastávce dodržovali jízdní řád.
 
Vít Calta
zastupitel